النتائج 1 إلى 2 من 2

الموضوع: مضحك جدا : تعليقات المصريين على حادث اختراق حاجز الصوت بالقاهرة...

  1. #1
    الصورة الرمزية محمد أحمد إسماعيل
    محمد أحمد إسماعيل غير متواجد حالياً المشرف العام
    نبذه عن الكاتب
     
    البلد
    مصر
    مجال العمل
    أعمال ادارية
    المشاركات
    7,515
    صفحة الفيس بوك
    صفحة الفيسبوك لـ محمد أحمد إسماعيل

    مضحك جدا : تعليقات المصريين على حادث اختراق حاجز الصوت بالقاهرة...

    -خطاب السادات بعد كسر حاجز الصوت : الأخوة والأخوات، أبناء الشعب الكرام، حادث بسيط فوق المعادي، طيارة مواطن كسرت على طيارة مواطن تاني، وواضح إن المواطن مكنش لابس هدومه، يقوم الإعلام يصورها على إنها كسر لحاجز الصوت، ويعملوا من الموضوع فتنة طائفية

    -الطيار الحق هو من يخترق حاجز الصوت ... ثم يهدأ ليخرم عجلة الانتاج

    -دى الى اخدناه من الطيارين واحد خرب البلد 30 سنه والتانى داس بنزيم شويه ووقف البلد كلها على رجل

    -اركب الهوا

    -الطيار قفل العداد ... ده لازم يترقي لوا

    -علي رأي المثل: اللي اتخرم يتصلح

    -ما هو مش عشان خرمت حاجز الصوت تخرم لنا دماغنا بقى

    -إتفضل إرجع صلحوا زي ما خرمتوا ..مش بعيد تكون إنتا اللي خرمت طبقة الأوزون

    -من الشعب المصرى للطيار إللى إخترق حاجز الصوت ... تلاقي امك الي جايبهالك

    -من النهارده مفيش حاجز....انا الحاجز

    -كلنا حاجز الصوت

    - هننزل يوم 8 نخترق حاجز الصوت برضه
    استشارات :
    - الهياكل التنظيمية
    - الوصف الوظيفي
    - اللوائح الداخلية للموارد البشرية
    https://www.facebook.com/Arab.HRM
    https://twitter.com/edara_arabia

  2. 2 أعضاء قالوا شكراً لـ محمد أحمد إسماعيل على المشاركة المفيدة:


  3. #2
    نبذه عن الكاتب
     
    البلد
    المملكة العربية السعودية
    مجال العمل
    محاسب
    المشاركات
    1,002

    رد: مضحك جدا : تعليقات المصريين على حادث اختراق حاجز الصوت بالقاهرة...

    فعلا مضحك جدا ...جدا

    هو ده الشعب المصري ...

    شكرا أبو أحمد



    http://www.soft4islam.com

موضوعات ذات علاقة
نموذج لوصف حادث
لكل الزملاء و الاصدقاء الاعزاء أقدم لحضرتكم اليوم نموذج لوصف حادث أو اصابة عمل للتعرف على اسباب وقوع الحادث و السبب الجذرى و كيفيه تصنيفه للتحميل ... (مشاركات: 22)

الفساد بدأ في اختراق الاتحاد الأوروبي
قدرّت مفوضية الاتحاد الأوروبي حجم الخسائر التي يتكبدها دافعو الضرائب بالاتحاد نتيجة الفساد بأكثر من 175 مليار دولار (120 مليار يورو) سنوياً. وأعلنت عن خطط... (مشاركات: 1)

تقرير حادث حريق مدرسة مكة 2003
التقرير النهائي للحادث http://www.rawabetvb.net/upload/3dc2f96c0c1.pdf (مشاركات: 1)

الطفل وصدى الصوت
خرج أحد الحكماء مع ابنه ليعلمه الحكمه وأثناء سيرهما سقط الطفل على ركبته.. صرخ الطفل بصوتٍ مرتفع آآآآه فإذا به يسمع من أقصى الوادي من يشاطره الألم بصوتٍ مماثل... (مشاركات: 4)

أحدث المرفقات